Medewerkerszaken

Vacature: Teamlid medewerkerszaken

Werkzaamheden
Je helpt bij het organiseren van de dingen die nodig zijn om onze vrijwilligers te vinden en te houden. Hierbij kun je denken aan het werven van nieuwe winkeliers, het inwerken ervan en het organiseren van de drie jaarlijkse overlegvergaderingen voor de winkeliers. We organiseren regelmatig ook iets informeels om elkaar te ontmoeten, zoals een etentje, een excursie, of de gezellige avond.

Wij vragen
Enthousiasme en een beetje gevoel voor wat mensen nodig hebben. Je hoeft geen vakkennis te hebben. Je wordt onderdeel van een team dat nu bestaat uit drie vrijwilligers en die samen de ‘personeelszaken’ regelen voor de vrijwilligers van de winkel. 
Je mag deelnemen in het winkeliers-team en meedraaien als winkelier in de winkel als je dat wilt, maar als je dat niet wilt is dat ook oké.
Verder wordt er van je verwacht dat je meedoet aan het overleg voor alle medewerkers dat we 3x per jaar hebben. 

Wij bieden
Een leuk en enthousiast team met collega-vrijwilligers. Samen runnen we de winkel. Jij werkt aan het werven en behouden van de vrijwilligers, anderen zijn winkelier of zitten in het bestuur. Samen vormen we een team. 
Je krijgt een vrijwilligersovereenkomst zodat je onder de vrijwilligersverzekering van de gemeente valt.

Tijdsbesteding 
1 uur per week 

Interesse?
Stuur een mail naar info@werelwinkelrenkum.nl en we gaan samen de mogelijkheden bekijken!

Reacties zijn gesloten.